مال اینجور ادما بشوووو.......

کاش میشد تو قاطی پاتی چیزیو پیدا نکرد!!!✌(◕‿-)✌

ﻣﺎﻝ ﮐﺴــــــــﯽ ﺷﻮ ﮐﻪ

ﻗﺪﺭﺗﻮ ﺑـــــــــــــﺪﻭﻧﻪ

ﻗﺪﺭﺩﺍﺷﺘﻨـــــــــــــﺘﻮ

ﻗﺪﺭ ﻭﺟـــــــــــــﻮﺩﺗﻮ

ﻗﺪﺭ ﺫﺭﻩ ﺫﺭﻩ ﺑﺎﺗﻮﺑﻮﺩﻧﻮ

ﻧﻪ ﮐﺴﯿﮑﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮﺭﻭ ﺩﺍﺭﻩ

ﻣﯿﺘﻮﻧﻪ ﺑﻪ ﺑﻘﯿﻪ ﻫﻢ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻪ!!! 

مال کسی شو که

معنای عشقو درک کرده باشه

که بفهمه چوقت باید بغـــــلت کنه

ببوستت و نوازشت کنه!

بهونه عشق ، به رفتار و عمل آدماست

تنها با یه کادو نمیشه عاشقانه بودن را ثابت کرد!

و با یه کادو گرفتن نمیشه ضمانتی رو موندن کسی کرد!

عشـــــــــــــق حریمــــو حرمت داره....

مخاطب خاص من



نظرات شما عزیزان:

nafas
ساعت21:34---12 مهر 1393
پ ن پ
پاسخ:خب باوشه میبینیم حالا خخخخخ


nafas
ساعت18:35---7 مهر 1393
اجی ارامم گیله چرااااااااااااااااااااااااااا؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟میدونم قدرشو میدونم خخخخخخخخخخ
پاسخ:عهههه جیدا میدونی قدرمو؟؟؟خخخ


سایدا
ساعت17:27---6 مهر 1393
مخاطب کیلو چنده خخخ فقط خودمو خودم
پاسخ:وا سایدا تودیگه خیلی وعضت خرابه دخدر صدرحمت ب بقیه ک میگن خودمونو خدامونو عشقه خخخخ ولی من میگم خودمو خدامو عشقمو عشق است خخخخخ


delaram
ساعت10:14---3 مهر 1393
وووووویی خعلیییییییی شیک بووووووود مخاطب خاص کیووووووان قدرشوووو بدون گگگگگگگگگگگگ
پاسخ:خخخ بگمونم مخاطب خاصم قدرمو میدونه ولی تو چرا گریه میکنی دختر؟؟؟؟؟؟ خخخ


nafas
ساعت11:27---29 شهريور 1393
فک کنم خوب کسی رو انتخاب کردم قدرشو میدونم
پاسخ:واییی قربون عشقم بشم من خخخخ حالا من نمیدونم خوب کسیه یا ن خخخ خودت باید تشخیص بدی دیه خخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تــاریـخ جمعه 28 شهريور 1393 ساعـت 1:28 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |